Vanliga frågor till snus2

Var är min order?

Svar: Har din order status "Slutförd" betyder det att den är skickad. Samtidigt som paketen skickas från oss får du ett epostmeddelande med kollinummer - och du kan söka din paket genom att klicka på länken i mejlet.

När paketen finns på ditt uthämtningsställe får du ett SMS.

Om du inte har uppgivet ett mobilnummer vid beställning så skickas en epost med sändningsnummret. Om du saknar detta epostmeddelande, kontrollera att det inte har fastnat i ditt spamfilter.

 

När är (ditt favoritsnus) tillbaka?

Svar: Om en produkt är slut i lager kan du bevaka denna genom att klicka på länken "Få epost när produkten åter finns i lager" som finns på produktsidan.

bevakning med epost

 

Var är min faktura?

Din faktura har skickats till den mailadress du angivit vid ordertillfället. Den skickas ut av Svea Ekonomi. Om du inte fått din faktura så kan du ringa till Svea Ekonomi på detta nummer: 08 514 931 13

 

Tar ni beställningar via telefon?

Nej, vi tar tyvärr inte emot beställningar via telefon.

 

Skickar ni snus utanför Sverige?

Vi skickar inte snus utanför Sverige då det ej är lagligt.