Vanliga frågor till snus2

Varför görs betalning till Studio Alice AB?

Från och med den 18 mars 2020 äger och driver Studio Alice AB webbutiken snus2.se. Studio Alice har mer än 10 års erfarenhet av ehandel.

Betalning med Payson?

Från och med 18 mars 2020 sker betalning via Payson. Betalningsmottagare är Studio Alice AB. Med Payson betalar du enkelt och tryggt. Välj att slutföra köpet direkt med VISA, MasterCard och internetbank eller betala i efterhand på faktura eller delbetalning. Läs mer här: www.payson.se

Var är min order?

Svar: Har din order status "Slutförd" betyder det att den är skickad. Samtidigt som paketen skickas från oss får du ett epostmeddelande med kollinummer - och du kan söka din paket genom att klicka på länken i mejlet.

När paketen finns på ditt uthämtningsställe får du ett SMS.

Om du inte har uppgivet ett mobilnummer vid beställning så skickas en epost med sändningsnummret. Om du saknar detta epostmeddelande, kontrollera att det inte har fastnat i ditt spamfilter.

 

När är (ditt favoritsnus) tillbaka?

Svar: Om en produkt är slut i lager kan du bevaka denna genom att klicka på länken "Få epost när produkten åter finns i lager" som finns på produktsidan.

bevakning med epost

 

Var är min faktura?

Din faktura skickas till den mailadress du angivit vid din beställning. Den skickas ut av Svea Ekonomi. Om du inte fått din faktura så kan du ringa till Svea Ekonomi på  nummer: 08 514 931 13. En faktura kommer via post cirka 30 dagar efter köpet.

 

Vilka betalningsalternativ finns det?

Vi erbjuder följande betalningssätt:
- Faktura (14 dagar räntefritt)
- Delbetalning (3, 6 eller 12 månader räntefritt)
- Kortbetalning
- Banköverföring
- Via Internetbanken

 

Tar ni beställningar via telefon?

Nej, vi tar tyvärr inte emot beställningar via telefon.

 

Hur länge ligger en obetald order kvar?

Efter 14 dagar avbryts en order som inte är betalad (Swish eller banköverföring).

 

Skickar ni snus utanför Sverige?

Vi skickar inte snus utanför Sverige då det ej är lagligt.